عشق مامان تانیاعشق مامان تانیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

تانیا و تینا عمادین

و اما عید امسال

1394/1/22 15:55

عزیزای مامان و بابا یه عید دیگه هم تموم شد مامان و بابا از این تعطیلات با وجود شما دو تا گل لذت بردن قبل از عید تمام کارا و خریدامون رو انجام دادیم و سه شنبه رفتیم سیمین دشت تا چهارشنبه سوری اونجا باشیم بابا یه عالمه بالن عشق خرید و رفتیم غروب تمام بالن هارو روشن کردیم و فرستادیم اسمون خیلی خوشگل بود شما ها هم مشغول اتیش بازی، تمام سیمین دشتی ها هم جلوی مسجد جمع بودن رفتیم اونجا اش بخوریم این از چهارشنبه سوری که خیلی خوش گذشت شب سال تحویل هم عمواعظیم بابای ایناز دعوتمون کرد خونشون و برای سال تحویل برگشتیم خونه همه بیدار موندیم ولی شما دوتا گلا اونقدر خسته بودید که بیهوش شدید فردا هم لباس های خوشگلتون رو که مامان گشته بود تا شبیهه هم پیدا کنه رو پوشیدید و رفتیم عید دیدنی و شب هم امدیم تهران تا فردا بریم مسافرت فردا صبح ساعت 8 راه افتادیم به طرف قشم ساعت11شب داخل بندر پل بودیم تا بریم داخل لنج و بریم قشم خیلی خیلی خوش گذشت و سه روز اونجا بودیم و بعد از قشم رفتیم شیراز ، شهر کرد، دزفول ، ایلام تمام این شهر ها رو رفتیم خیلی با صفا بود ایلام دوست بابایی که توی چادر در کوه (ییلاق) بودن شب مارو دعوت کرد خیلی زیبا بود مثل بهشت سبز قشنگ بود به شما دوتا گلای مامان خیلی خوش گذشت روز 11 که خیلی خسته شده بودیم تصمیم گرفتیم بیاییم تهران تا سیزده بدر سیمین دشت باشیم سیزده بدر بابایی ما رو برد آهنک با ماشین رفتیم اینم از تعطیلات عید دخترای گل مامان ولی یه اتفاق قشنگی که افتاد این بود که تو این مسافرت ما سه فصل زمستان (شهر کرد)،بهار(ایلام) ، تابستان (قشم)رو دیدیم .